Od zemljevida konkurenčnosti do dinamične poslovne uspešnosti

Podjetja ne samo, da so preprosto prisiljena v neprestano odzivanje na vse hitrejše spremembe iz okolja, temveč morajo, če želijo biti med najbolj uspešnimi, tudi sama iskati načine, kako (so)ustvarjati te spremembe.

Iskati nove načine, kako trgom, kupcem, partnerjem, globalnemu in lokalnemu okolju ter tudi svojim zaposlenim pokazati, da so boljša od svojih konkurentov.

Prilagodljivost v današnjem svetu preprosto ni več dovolj. Njeno mesto prevzema dinamično soustvarjanje. Tudi pri tem je eno temeljnih orožjih podjetij še vedno znanje, vendar z novimi viri, z novimi koncepti in ne več zgolj v glavah posameznikov.

Podjetja morajo uporabiti potrebe in znanja, ki jih imajo njihovi kupci in partnerji ter oplemenitena znanja tudi deliti z njimi. Skoraj odveč je napisati, da ga morajo dati na voljo tudi vsem svojim zaposlenim.

Preberi več: Energos